Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Noua Tellus
About
About the Journal
Editorial Team
Section Policies
Open Access Policy
Peer Review Process
Code of Ethics
Ruling Format
Declaration of Unpublished Text
Preservación digital
Privacy Statement
Current
Archives
Submissions
Contact
IIFilológicas
Instituto de Investigaciones Filológicas
Centro de Estudios Clásicos
Revistas-Filológicas
Search
Home
Archives
Vol. 31 No. 1 (2013)
Published:
2015-03-23
Artículos
The Art of Interpretation in Sanskritic India: Origins and Development
Óscar Figueroa Castro
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Inventing a New Genre: Herodotus, Thucydides and the Challenge of Writing Large-Scale Prose History
Kurt A. Raaflaub
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Poverty and Life. Beggary and Philosophy in the Greek World
Cristiana Caserta
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Ethos and Humanistic Education in Isocrates
Gerardo Ramírez Vidal
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Gates of Sleep: Death, Knowledge and Revelation in Book 6 of Aeneid
María Emilia Cairo
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Forced Heroes. Rhetoric and Epic in Virgil and in Valerius Flaccus
Antonio Río Torres-Murciano
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
ʻGrammatical Satireʼ and Emancipation: The Professor of Latin at Lizardi̓s Work
Javier Espino Martín
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Reseñas bibliográficas
R amírez Vidal, Gerardo e Hilda Julieta Valdés García (eds.), Entre Roma y Nueva España. Homenaje a Roberto Heredia Correa. 50 años de docencia
Alejandra Vigil Batista
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
C aserta, Cristiana, Per esempio. Achille e Socrate figure della comunicazione
Laura Candiotto
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Vives, Juan Luis, L’insegnamento delle discipline
Enrique González González
PDF (Español (España))
XML (Español (España))